mininallen

Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 30 november 2010 14:08

förlot bloggen att jag inte har skrivit nåt på länge.

idag rymmde jag från skolan för alla är dumma i huvudet.

och jag älskar såklart robin fortfarrande <3

men julia med blir jag ihop med robin så kommer jag fan dö

hon kommer mörda mig och blir hon ihop med honom mördar jag henne

ute

Av Elin - 5 november 2010 15:09

jag mår illa som fan  jag har ju världens bästa mamma (inte) vi har fått från skroten i högsby och jag kunnde inte sitta i mitten och jag fick inte sitta fram för mamma ska sitta där men hon som kan sitta där back orkar inte skriva mer

Av Elin - 5 november 2010 00:58

jag har ju färgat håret har bilder nu

före  effter   


i love you stampe       


varit på disco ass kul!!

ska sova snart ass trött god natt och hej då

Av Elin - 4 november 2010 15:27

jag har färgat håret   svart har ingen bild än men ska fixamen det ser ut som blå så jag och mike ser ut som smurfar nu !!!!!!!mamma!!!! färgade oss svart om pannan och öronen så ni skulle sätt hur blåa vi var för det såg ju ut som blått

Av Elin - 4 november 2010 12:15

ska nog börja sitta vid www.habbo.se sen blir  det väl och gå ut med kompisar till kvällen sen hem och skriva i bloggen vad jag gort sen vet jag inte mer.


Av Elin - 4 november 2010 11:34

vaknade fan ass tidigt som tur är det lov annars skulle det vara stressit.åh men det är så tråkit jag bara sitter och tänker på robin<3 effter som han är sååå:

  • söt
  • gullig
  • bra på fotboll (i love fotboll)
  • snygg
  • rolig

det kommer nog mer från idag hoppas vi jaja

  

Av Elin - 3 november 2010 22:57

ush   villken dag varit med felicia och tone gick ut med tone och hennes hund robin<3 spelade bandy med sina bröder han sköt så hårt så bollen kom mot oss och dem ropade "bollen" och och jag tog bollen och kastade den mot dem robin kom fram och sa tack jag smälte av kärlek men vi gick vidare och pratade om honom  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mininalle

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards